آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 595
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 595
بازدید ماه : 747
بازدید کل : 20747
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس جدید

 

اس ام اس جدید

 

خيري كه هيچ شري در آن نيست ، شكر بر نعمت و صبر بر مصيبت ناگوار است . امام حسن عليه السلام

 

عده اي بزرگ زاده ميشوند، عده اي بزرگي را بدست مي آورند و عده اي بزرگي را بدون آنکه بخواهند با خود دارند. شکسپير
141

انديشه دريايي است که مرواريد آن فلسفه و فرزانگي است . يحيي برمکي

156

غرور خود را نگهدار ولي براي او زيست نکن. کارن استيونس

192

از نشانه هاي عالم ، نقد سخن و انديشه خود و آگاهي از نظرات مختلف است . امام حسين عليه السلام

385

بسپاریم برسنگ قبرمان تاریخ نزنند،...
تا آیندگان نفهمند بی عرضه گان این زمان ما بودیم.

278

آقا تابحال دقت کردید کسانی که در دور زدن رانندگی پشت سرشان ترافیک ایجاد میشه به محض تمام شدن دور زدن یک قیافه ای پشت فرمان میگیرند که نگو علل الخصوص رانندگان ماشی های مدل پایین

143

گاه می اندیشم چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم،همین مرا بس که کوچه ای باشد و باران و انسانهایی در زندگیم که زلالتر از بارانند.

66

درياها نماد فروتني هستند . در نهاد خود کوه هايي بلندتر از خشکي دارند ولي هيچ گاه آن را به رخ ما نمي کشند . حکيم ارد بزرگ

 

عالم باشى يا جاهل ، خاموشى را برگزين تا بردبار به شمار آيى . زيرا خاموشى نزد دانايان زينت و در پيش نادانان پوشش است . امام صادق عليه السلام

 

آنان که از خود عشق ساطع مي کنند با عشق زندگي مي کنند و با عشق نيز نفس مي کشند ، ديگران را به سمت خود مي کشانند . باربارا دي آنجليس

 


 

در جواب پست دوست گلم " محمدرضا اعتمادی نسب"
راجع به پست شماره 61041
بعد از کلی مصرف فسفر و کالری به این نتیجه رسیدم که
راننده پدر خانم احمده
و به عبارت دیگه راننده پدر زن احـــــــــــــــــــــــــــــــمده!!
با تشکر!
B-)

282

بهترین بخشش آن است که منتظر تشکرنباشی،بهترین عادت پیش دستی کردن درسلام،وبهترین قدردانی آن است که درعمل باشد نه بر زبان.

 

258

براي رسيـــــدن به تو
خودم را قسمت کردم !!
تو را سهم تمام روياهايم کردم !!
انصاف نبود....
تو که ميدانستي با چه اشــتياقي خودم را قسمت ميــکنم
پس چــرا زودتر از تکه تکه شدنم جوابم نکردي؟؟
براي خداحــــــافظي خيـــــــــــــــــــــلي دير بود!!
خيلي.....

 

دریا جذر دارد و مد ...
تو جذب داری و ترک ...

گاهی عمیقا'مایلم ماهی باشم...
ماهی حافظه اش هشششت ثانیه است بی هیچ خاطره ای...

 

آی ی ی سهراب!!
خانه باشد طلبت ...
دل من سخت گرفته است بگو ؛ شانه دوست کجاست ...؟!!

 

تقدیم به همه ی اونایی که یه عمر خودشونو با ضرب المثلها فریب دادند:
بُزک ببین اومد بهار
کو کمبوزه؟ کجاس خیار؟
نمُردی منتظر شدی
همش تو بودی سر کار
صبر کردی و حلوا نشد
غوره هارو میخوای چیکار؟
چرا آخه نمی بینی
سرهای بی گناه رو دار؟
زمونه ی بدی شده
دس روی این دلم نذار
این همه پونه کاشتیمو
آخرشم شد سال مار
بزک بمیری بهتره
کاش که دیگه نیاد بهار

 

سنگ ها شاید ،اما گنجشکها مفت نیستند قلبشان میزند!

 

يک رياضي دان کسي است که به تنهائي مي نشيند وسعي مي کند مشکلي را حل کند که حتي خودش هم نمي دانست چنين مشکلي وجود دارد!! . آتله سربرگ

 

چيزي نيست كه چشمانت آن را بنگرد ، مگر آن كه در آن پند و اندرزي است . امام موسي كاظم عليه السلام

 

انسان نميتواند کيف پول خود را در قلب خود داشته باشد!!! . تئو کوريت زينسکي

 

زنده باد زاینده رود.....هوراااااا.ساعت 2 بامداده اینجا پل خواجو قلقله س....نور افشانی خوشحالی مردم دیدنیه....جای همتون خالی....اصفهانیا کوبن لایکو.....شمام که اصفهانی نیسی به لفتخار زنده موندن زاینده رود بزن لایکو....

 

درگیری عجیبی با دکمه J دارم وقتی میخوام حرف ل رو بنویسم خب یکیشو میذاشتن ردیف بالا

فرستنده : دقیقا منظورت چیه ؟


یکی از آرزوهام اینه که صبح که از خواب بیدار میشم شبیه ریکی مارتین شده باشم اما...
هر روز صبح که از خواب بیدار میشم میرم جلو آیینه میبینم شکل هاپوکومارم

فرستنده : دقیقا منظورت چیه ؟


 

خدایا؟آخه چرا.........آخه چرا من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صبح داشتم میرفتم بیرون یهو یه صدایی شبیح شلللللللللپ شنیدم بعدش بوی قرمه سبزی اومد
بالا سرم رو نگاه کردم دیدم دو تا یاکریم خیلی شیک و مجلسی نشستن رو سیم بعدشم که بععععله دیگه سیفون رو کشیدن رو من بدبخت
حالا اونا یه طرف روز اولم بود که پیرهنم رو میپوشیدم

209

امروز جاتون حالی هواسم نبود موبایل برده بودم مدرسه!!! آقا ما هم سر کلاس اجازه گرفتیم رفتیم موبایل رو دادیم معاون .همه بچه ها گفتن میذاشتی یه کم بازی می کردیم.میدونید دیگه من هم گفتم غ ل ط نکنید.بالاخره به خیر گذشت بع معاونمون اومده میگه جلد موبایلتو کجا گرفتی؟ خلاصه ما هم بلیغ کردیم واسه ی اقواممون.
دوستان گفتن خنگ خدا چرا تحویلش دادی؟؟؟
منم تو جواب میگم ارزشش رو نداره مدرسه ی تیزهوشان(فهمیدین من مدرسه ی تیزهوشانم که زیر نظر سمپاشه(سمپاد شما ما میگیم سمپاش))جای این کارا نیس ...
باور کنید.(قسم مکروهه وگرنه میخوردم.)

 

آدم روح و جونش تازه میشه وقتی زاینده رود پرِ آبه،
به امید روزی که مشکل کم آبی ایرانمون تموم بشه...

 

مرا با "حقیقت" بیازار، اما هرگز با "دروغ " آرامم نکن ...

 


طرف لباس زرد بوشيده فكر كنم با دندوناش ست كرده!
خو عزيز من من فداي اون قدوبالات اون مسواكو بزن سيگارم نكش تا اطلاع سانوي لبخندم نزن!
ديگه توصيه ي خاصي ديگه اي ندارم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:"اس ام اس","جدید", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com